26 de abril de 2009

The Cars - Drive




Who's gonna tell you when
It's too late
Who's gonna tell you things
Aren't so great
You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight

Who's gonna pick you up
When you fall
Who's gonna hang it up
When you call
Who's gonna pay attention
To your dreams
Who's gonna plug their ears
When you scream

You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight

Who's gonna hold you down
When you shake
Who's gonna come around
When you break

You can't go on
Thinking nothing's wrong
Who's gonna drive you home tonight

3 comentarios:

Unknown dijo...

CABROOOOOOOOOOOOOOON YO AMO ESTA CANCIÓN!!! y justamente la estaba escuchando cuando me meti a tu blog!

Anónimo dijo...

Puta
! Esta canción se la dedique a la Karla! Me preguntaba lo mismo! Quien le manejará a su casa esta noche? Aunque ya honestamente me vale verga! Pero me llegó dedicarcela!Ricardo

Mariocopinol dijo...

Q me alegra q les haya gustado, la puse random y claro pq es buena!